:: Crocs? ::

Conversation sepasang suami isteri...

Suami : "Nia dah pandai jalan..lepas ni sibuk la mama ko nak beli kasut baru..nanti mesti cakap
kasut yang ada x muat la, x sesuaila.." (Sambil mata menjeling kearah isteri yang
sedang
berehat)

Isteri: "Dah kalau betul, nak wat camne..kan Nia?"

Si anak memang tak peduli dengan perbualan si Babah dan Mama..dia masih terus giat berlatih memperkemaskan skill barunya..

Isteri : "B, selipar z tu span dia macam dah nipis la..sakit tapak kaki bila jalan lama skit.."
(Masa ni muka siIsteri dah bernilai seposen)

Suami : "Abih tu kena beli Crocs la ni?"

Isteri : ngeh...ngeh.."may be la kot..tapi rasanya kena urut kaki kat Reborn dulu, pastu baru g
Crocs.."


Suami : Sambil memandang si anak .."Botak la babah macam ni Nia.."



oh lupa nak bagitau..CikSuami pernah cakap camni...

"Nape Crocs ni mahal?design tak la cantik sangat pun..macam selipar toilet je.."

2 comments:

Salbiah bt Karim berkata...

hehe zie, sal pon suka kasut ni.dah lama usha. tgu selipar lama buruk dl br nak beli.

suarahati berkata...

salam nak tgk kasut crocs murah..jom jenguk sini http://mydearshop.portalniaga.com

Followers


up