:: Santai ::

Ni kalau boss baca ni, memang nahas la..arini tak tau nk start keje camne..nak mulakan dari mana?tetiba jadi lost..kepala pun tengah pening-pening ni, ubat tak makan lagi..tekak meronta-ronta nk makan aiskrim plak..mesin parking memanggil2 suh disumbatkan syiling..hadoi, malas nya nak turun naik tangga..

Last week ada meeting kat HQ, saya x attend pun sebab ada demo kat UPM..demo la sangat..tapi intipati yang meeting ialah bonus..walaupun tak sebrape berbanding dengan yg senior...but still Alhamdulillah..tapi bila agaknya nak dapat tu..huh!

Sabtu lepas, attend wedding Pekjah...tahniah pek, lain gila muka ko!aku sampai nak tanya kat Nisa sape atas pelamin tu, walaupun tau tu ko..lain gila muka!Seronok dapat jumpa memember lama..bukan senang nak gath camtu..



Petangnya, saya (Nia & CikSuami dah kepenatan dirumah), g tengok baby Zharif (Anak Nissa)..so cute, photostat muka ayah dia..hahaha..bil ajumpa geng-geng lama ni, lepak x ingat la..sampai nak dekat kol 8..oh ye Cik Nisa, gambar jangan lupa ek..

hari ahad plak, g Melaka..kenduri jiran..kami sampai time pengantin baru nak start berarak...best gak la kenduri depa..sebab DJ nya agak kreatif & best la! On the way back to Bangi, saya & Nia tidur sepanjang perjalanan..CikSuami bagitau saya siap berdengkur lagi..hu, tu memang stok penat gila la tu!

Nia @ Melaka

Nia @ San Fransisco Bangi..tengah ngorat abg waiter

Esok & lusa CikSuami cuti..nak habiskan cuti yang seberapa kat JKR tu...ingat nak ajak dia breakfast kat Taman Warisan..teringin plak nak makan nasi lemak Taman Warisan..

0 comments:

Followers


up