:: isu ke ? ::

Kepada yang berkenaan..(walaupun saya tau mereka x kn membaca blog saya ni)

Saya sebenarnya tak suka nak bercerita tentang keje di dalam blog, sebab pada saya semua senario bekerja sama je..akan ada masa rileks ..ada masa stress..lagipun bukan ni kali pertama bekerja..dah bertahun..

Tapi ada sesuatu yang perlu di jelaskan disini..saya bertanya bila x paham @ x jelas dengan sesuatu perkara..dan saya harap pertanyaan saya tu akan dijawab dengan PENERANGAN..itu je!

Jadi PENERANGAN itu tak perlulah berserta dengan ugutan @ perlian (ada ke perkataan ni?) @ sindiran .. sebab :

1) Cara tu sangat la tidak profesional.
2) Menyakitkan hati dan me'refleks' mood bekerja.

Keadaan itu terjadi mungkin kerana semua (saya & mereka) dalam keadaan tertekan kerana workload yang x menentu..Tapi kenapa lepaskan kat saya?

Saya tak ada apa nak komen lagi pasal hal itu , biar la mereka..u are the boss!but still pada saya, even u are the boss, u owe me an apologize for saying that way to me!

Pasal benefit tu, saya tak berminat lagi..saya pun bukan terhegeh-hegeh sangat..insyaAllah, suami saya akan cuba menyediakan yang terbaik & termampu untuk isterinya ni..Anyway, thanks a lot!

0 comments:

Followers


up