:: Guruh ::

Malam tadi guruh kuat gila sampai blackout kejap..Seram jugak la, sempat lagi tanya cikSuami hari ni hari apa, kot2 nak kiamat ke.. sangat takut..masa tu kami semua dah tidur, sekali bila blackout semua jaga ..cikNia dok melalak suh bukak lampu, kitaorang bagi tau la lampu rosak..tapi explain kat orang yang belum boleh paham + mamai, macam x de pekdah je..cikHani merengek2 sebab kakak bising..huh..hari ni sampai opis, cite kat opismate..yen cakap pun dia rasa macam bergegar je rumah dia &............dia pun rasa macam nak kiamat..insaf..insaf..

1 comments:

Salbiah bt Karim berkata...

sal tido mati, x sedar pon guruh. shidi sedar, tapi dia wat derk jek. bgn pagi.. nah.. bateri kete dia kong. alarm kete bunyi disebabkan guruh x sedar pape pon.

Followers


up