:: makan free ::

makan free?kat mana?bila?...huh, kalau bab makan free, rasanya semua orang suka..sebenarnya makan free kat kenduri kawin..tapikan, actually x de la free sangat pun..sebab selalunya kita akan bagi hadiah @ duit pada orang yang diraikan @ parent yang meraikan...

tak lama lagi cuti sekolah ke ek..huh, rasa nya dah bertahun-tahun tak alert bila time cuti sekolah..sebab bukan ada kena-mengena dengan saya pun..tapi banyak plak jemputan kawin untuk bulan depan..bila dah banyak macam ni, kena pandai la nak arrange nak g mana & macam mana..

imah & zul


ni 2-2 coursemate saya..belah Imah InsyaAllah tak dapat pergi...adoila Imah, sorry banyak-banyak..the day ko minta address aku aritu, kitaorang rasa dapat attend..memang dah planned nak g..pasal mat punya induksi tu la..potong betul!!..belah Zul?akan diusahakan..kalau panjang umur, murah rezeki sampai la kitaorang..by the way, selamat pengantin baru Imah & Zul..semoga bahagia sampai akhir hayat..korang baca ke blog aku?so kawan-kawan NETS, anda pergi ke?belah sape anda akan pergi?roger-roger la ek..mana tau tetiba aku boleh pergi plak..

nik & aini


sorang opismate, sorang coursemate...since aini yang menjemput, InsyaAllah kitaorang akan sampai ke Taiping...ko x jemput aku nik, so x g la ek belah ko..hehehe, x de la...gurau je..aku paham orang nak kawin ni sibuk..aku dulu pun cam gitu...tapi ni cikSuami tak tau lagi ni..aritu bagitau gitu-gitu je..dia kata ok untuk ke Taiping..apa-apa hal kena confirm balik bila dia balik nanti..so kawan NETS, pergi x?kita g Taiping la..pastu joli katak kat bukit merah..tapi sape orang Kelantan tu , g la belah Nik ek...boleh balik kampung korang sekali..

kak wanis bulat & pasangan

kak wanis ialah coursemate saya yang comel..yang baik..yang sopan..dan yang..yang..ala, semua sifat2 terpuji la..hehehe..sorry kak x dapat datang, adik ipar zie kawin..apa-apa pun selamat pengantin baru..semoga mendapat cahaya mata yang comel-comel dan bulat macam akak...

Khairul Anwar & pasangan

ni kawan cikSuami masa kat SMAPK..insyaAllah x dapat datang jugak..sebab minggu tu adik mat kawin..selamat pengantin baru ..semoga kekal sampai akhir hayat


kepada semua yang bakal berkahwin, selamat melayari bahtera perkahwinan dengan aman damai & bahagia...semoga dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah ..dan selamat mengawan!hah..

kepada yang sudah berkahwin , semoga perkahwinan anda & saya dirahmati dan sentiasa bahagia..amin..


out of topic jap..

tahniah untuk:

1. Azrina diatas kelahiran Alya..semoga Alya cepat keluar wad..dan membesar dengan sihat..

2. kak yati : diatas kelahiran Ahmad Irfan Hakimi..welcome to parenthood world & happy berjaga malam..

p/s:zie memang failed untuk bagi ucapan ok!


4 comments:

tehr berkata...

seronok bila dengar ada orang kawin
sedih bila dengar ada orang cerai

'hidup untuk memberi bukan hanya menerima'

Norfazidah Binti Saari berkata...

betul tu tehr

Aidi-Safuan berkata...

wah, banyak nyer dapat kad jemputan. tak yah masak la time cuti skolah nanti. :p

ice♥ice berkata...

makan free plg sedap..hehe

Followers


up