:: SAYA MAHU KURUS ::

dulu, saya kurus begini..40 - 45kg..dan saya ingin sangat kembali menjadi seperti ini




tapi tak nak kurus sangat begini ..kurang drpd 40kg..



tapi mustahil untuk semua itu berlau, sebab sampai sekarang tak pernah ada effort nak kurus..aduyai zie..bila saya cakap kat cikSuami nak kurus, cikSuami akan cakap.."x yah la beriya sangat, tunggu sampai anak 4 nanti"..huh, x supportive langsung!

3 comments:

asha_nisa berkata...

aku ni huh dr dulu sampai skrg sama je..ntah bila nak kurus ni...huhuhuhuu...xde pemangkin lah...camne ni????

Salbiah bt Karim berkata...

bermula la dr skrg, hehe. nanti kalo dh 4, mat kena sponsor slim world la, hehe.

Norfazidah Binti Saari berkata...

sebab dia nk sponsor ke slim world la tu makanya dia suh tgg smpi 4..ni yg buat nk settlekn quota cepat2 ni

Followers


up