:: Kia Forte ::


hehehe..semalam 1st time naik Kia Forte..agak jakun jugak la..
myOpismate punya kereta..since ni kereta baru & model baru, harus la cantik kan?lagipun design nya memang menepati citarasa saya..harap-harap cikSuami baca la entry ni..tapi MyVi hitam tu pun ok gak..dia bawa kami (saya & beberapa opismate yang lain) pergi makan Nasi Ayam Dara @ presint 9...tu pun setelah 10 liter air liur saya & cikFM habis memujuk tuan punya kereta untuk melenjan kan kereta nya, bila agaknya dapat naik Jazz Biru pulak ek?...selesa sungguh bila duduk dalam kereta baru..ahaks!bak kata Maa,"macam bukan naik kereta rasanya.."ehm, may be dia rasa macam naik jet kot..hahaha..


Banyak sangat button kat dalam kereta ni kalau nak di comparekan dengan siComel MyVi saya..takut-takut salah tekan terbang plak Forte tu..hehehe

10 comments:

shafiq berkata...

minat jugak kereta ni..huhu..


My latest entry : Meet The Iron Baby !

joven berkata...

hi, you have nice blog.. u can view also mine..http://akoniwares.blogspot.com

cikFM berkata...

huhu.agak laa.. nasib bek pujukan kite berhasil... hohoho

Salbiah bt Karim berkata...

kete sape ni zie?

ZuLReeN berkata...

zie aku jawabkan soalan sal, kete ikram. space aku n ma duduk kecik jek eik, ko n maria kemain lg duduk eik zie. klo tgk kat gmbr tu, maknanyer shah yg bawak hahaha

maria berkata...

hahhaha kak yen dengki kite dok byk space kak.. nk wat camne.. kitorang co-pilot ikram so kene la space byk.. hahaha

qellissa berkata...

suker giler ngan keta forte ni..especially tang push button dia..best sey..

+akufobia+ berkata...

nak angkat la 1.

iqbalsyarie berkata...

Waaahaa...best!tak penah lg kot merasa kereta mahal2 ni..haha

My latest post:Superhero sejak lahir

jaya jr berkata...

kereta ni klo pakai memang nampak korea..haha..
(saje je komen)

Followers


up