:: Mama sayang Durrany ::

Malam tadi masa bagi Nia makan..

Nia:"Mama tak ayang tatak "
Mama :"apa dia ?"
Nia : "mama tak ayang tatak"
Mama : "apa dia kak?mama tak paham la "
Nia :"mama tak ayang tatak"
Mama : "mama tak sayang kakak?"
Nia : "ehmm.."
Mama :" sapa cakap?mama sayang kakak..sayang sangat.."
Mama tarik Nia, peluk dan cium......cried..

Mama :" mama sayang kakak ..sayang sangat..ingat tau!mama sayang kakak..sayang adik..mama sayang semua anak mama..kakak kan anak mama..adik pun anak mama..mama sayang semua..mama sayang semua Durrany.."

Sama ada Nia betul-betul nak bagitau perasaan Nia tu @ Nia just cakap apa yang dalam tv cakap, tak kisah la sayang..mama just nak Nia tahu..mama saaaaaaaaaaaaaaayanggg sangat dengan kakak dan adik..sangat sayang...sangat,sangat,sangat sayang....mama sayang Durrany..

4 comments:

Sitisifir10 berkata...

aalalalalala...cumilnya... sadis pulak dialog :P

syaril berkata...

ini sangat comel akak :) mesti dia terasa hati kot tu yang tny soalan mcm tu.hehe

Camellia berkata...

masa adik bongsu sy lahir,adik bawah saya kata kat ayah:

"ayah dah tak sayang ariff sebab adik adik."

tapi tue masa kecik~ bila die tau berfikir..die mesti tau sis syg die. :)

Camellia berkata...

masa adik bongsu sy lahir,adik bawah saya kata kat ayah:

"ayah dah tak sayang ariff sebab adik adik."

tapi tue masa kecik~ bila die tau berfikir..die mesti tau sis syg die. :)

Followers


up