::Apakah ini semua ? ::

situasi 1:

Mama dah ready nak solat..dah berdiri tegak diatas sejadah..tetiba Nia datang berdiri kat sebelah..mama terdiam dan kami saling berpandangan..tetiba Nia berkata "b, amik anak ni b.."

situasi 2 :

Mama sakit kaki. Jadi mama minta tolong babah picitkan..tetiba Nia baring, dan meletakkan kaki nya diatas peha babah sambil berkata "babah, tolong picitkan kaki kakak, kaki kakak sakit.."

situasi 3 :

Mama bukak laptop babah..tetiba Nia datang "janganlah mama..ni babah punya..tutup"..Nia tutup dan berlalu pergi..tapi bila babah buka laptop mama, Nia kata "x pe, babah pinjam je "

apakah ini semua?

14 comments:

~cikgu murni ~ berkata...

wahaa..apakah yg blaku???konpius..kekusutan minda blaku ^__^

molmolla berkata...

ngehehehe. comel jeee. di situasi ketiga, dia lebih memihak abahnya.

+akufobia+ berkata...

pilih kasih.haha.

IQMAL berkata...

anak akak comel :)

mis dulces berkata...

situasi pertama xberapa nak faham
situasi ke2..nia jeles ngan mamanya..or mungkin nia nak dpt perhatian lebih...sebab mama nye je selalu dpt perhatian...
situasi ke3...nia lebih syg babah dia...hohoho...mungkin nia ade memendam rse tu ngan kak zie...hehe...

Norfazidah Binti Saari berkata...

cikgu murni : tu bila anak berangan jadi mak/isteri @ dalam kata nia mencemburui mamanya

molmolla & akufobia : dia mmg anak babah

iqmal : tq

ma: situasi 1st tu, dia maksudkan "anak" tu akak..dia memang sayang babah lebih..

LADYBIRD2U... berkata...

ha... dia jeles la tuh...dengki kat mama dia.. skrg zara suke sangat 'nganjing=usik' yus.. rasa cam nangis je kena buli dgn anak sendiri.. bila kita babap dia, papa marah mama, tapi kalo zara yg wat mama dlu papa tak marah.. sabor jer lah nak oiii!!!

joven berkata...

beautiful blog..pls visit mine and be a follower.. thanks and God bless..

http://forlots.blogspot.com/

joven berkata...

beautiful blog..pls visit mine and be a follower.. thanks and God bless..

http://forlots.blogspot.com/

joven berkata...

beautiful blog..pls visit mine to,and be a follower..thanks and God bless..http://forlots.blogspot.com/

zither berkata...

lololo chiannya..

ieda berkata...

bestkan dengan kerenah anak ni.terhibur je ;)

sop berkata...

anak masa kecik mmg lebih mesra dgn ayah.. tp bila dan remaja (dah sekolah), dorang makin segan dgn ayah.. akan cari mak sahaja..

Ayen Giggs berkata...

1 - Nia budak cerdik.

2 - Nampak ngat Nia lebih rapat ngan babah die,hehehe....

Followers


up