:: nak kena bagitau jugak ke? ::

pagi tadi masa tengah mandi..lokasi :dalam bilik air

Nia : mama..mama..sambil ketuk pintu
mama : ye sayang, nape?
Nia : babah mana?
mama : babah mandi
nia : kat mana
mama : bilik air bilik sana..
nia : bilik mana?
mama : bilik kakak ..
nia : nape kakak tak nampak pun?
mama : nak nampak camne?babah dalam bilik air..
nia: nape babah tak bagitau kakak?
mama : mandi pun nak kena bagitau jugak ke?

nia diam ...mama sambung mandi...keluar je dari bilik air

nia: nape babah tak bagitau kakak nak mandi?
mama : aik?nak kena bagitau jugak ke?
nia: ish mama ni, ye la..kakak cari babah tau!
mama : huh!pergi la tunggu babah depan pintu air tu

nia pun berlari pergi ke bilik air babah..teruk betul la, mandi pun nak kena bagitau..


3 comments:

Melati Qistyna's Mummy berkata...

muahaha.... anak2 ngan ragam mereka :)

fiz mr.beloved berkata...

hmm biasa la budak2..smuanya dia ingin thu..kita harus sabar melayan ragam dan karenah mereka..:)

hazari. berkata...

kalau diikutkan, best jugak. haha

Followers


up