:: Selamat Pengantin Baru Yana - Shimin ::

Yana ialah bestfriend saya since uitm...dia juga ialah pengapit saya masa saya kawin..saya janji nanti dia kawin, insyaAllah saya akan ke Grik..jadi untuk menunaikan janji saya 4 tahun lalu..CNY aritu kami sekeluarga bergerak ke Grik, untuk meraikan majlis Yana..secara jujurnya, saya sangat happy bila Yana kawin..tak tau la kenapa, may b sebab saya rasa Yana ni sangat perfect @ nearly perfect untuk dijadikan seorang isteri..hehehe, jangan kembang ek yana..

kami suami isteri memang dah reserved date tu untuk attend wedding Yana, walaupun ada undangan lain..kalau sejalan ke semua majlis konpem attend..ni masalahnya ada yang di utara, ada yang diselatan..minta maaf la banyak-banyak pada yang dah menjemput...

Kami bertolak dari Putrajaya pukul 7 pagi...berhenti jugak beberapa kali..kat R&R tapah untuk breakfast..lepas tu stop kat kawasan rehat Tasik Raban untuk mandikan cikDurrany...kami sampai di rumah pengantin just nice je..tunggu beberapa minit je, pengantin sampai..yana n shimin look white..hahaha..semua cantik dan sweet je..semoga kekal keakhir hayat..cepat-cepat produce baby yang comel ok!




2 comments:

yana berkata...

zi...aku br baca ko tulis blog ni..so sweet..hahhaaa..aku pon terharu ko dtg..aku nearly perfect ek?kekkeee...:p

zie berkata...

sila jangan kembang ok!

Followers


up